Často se dostáváme do pasti slev, cizích názorů a instinktů. Ale neboj se, dostat se z této pasti je snadné. K tomu ti pomůže kniha „The Art of Thinking Clearly“ od Rolfa Dobellyho, která nejen upozorní na slabé stránky našeho mozku, ale také tě naučí, jak je využívat ve svůj prospěch!
Knihu „The Art of Thinking Clearly“ si můžeš stáhnout, koupit nebo poslouchat online. Nebo můžeš ušetřit čas a zjistit 6 hlavních závěrů bez omáčky za pouhé 4 minut. Použij mozkové triky a nezapomeň na malý úkol na konci článku.
Užij si čtení!
Představ si, že jsi přišel do kina na film, který se ti nelíbil. Peníze za lístky jsi již dal: dodívat se nebo se tohoto nápadu vzdát?
Tak je to ve všem: často to vypadá, že když se v polovině vzdáme neúspěšného nápadu, prohráváme sami se sebou. Pokud to ale včas neopustíš, bude to jen horší. Tvůj čas je vždy cennější než vynaložené peníze, pamatuj na to.
Náš mozek je bohužel velmi líný a nevědomě hledá snadné způsoby. Rozbijeme tento systém? Chceš -li vytvořit nová nervová spojení a urychlit proces myšlení, autor knihy radí myslet mimo rámeček. Například při vaření čaje použijte místo běžného čajového sáčku zajímavou kombinaci bylin. Experimentuj a neboj se zkoušet nové věci!
Statistiky ukazují, že jsme ochotnější koupit něco od lidí, kteří nás navenek přitahují. Chytří marketéři tento trik na tvorbu reklam milují. Vybírají si roztomilé herce, kteří hrají obyčejné lidi. Pár komplimentů z obrazovky nebo billboardu, kapka lichotky a stovky prodejů už máte v kapse. Mimochodem, tuto techniku můžeš také využít ve svůj prospěch, o tom v dalším závěru.
Možná jsi bůh prodeje a vyjednávání, ale vždy nás vítají na základě oblečení. Chceš-li přidat +30 k tvojí výřečnosti a charismě, Rolf Dobelly ti doporučuje sledovat módu a svůj styl. Je košile vyžehlená? Je tvůj obličej také v pořádku? Pak se pusť do práce.
Takže, co je to za podivné slovo? Nyní vysvětlím na příkladu:
Každý člověk má svou vlastní představu o penězích. Pro někoho je milion hodně peněz, zatímco jiní jsou ochotni se ho vzdát kvůli krátké reklamě. Aby tedy „ukotvit“ klienta, někteří prodejci dokazují, že někdo již koupil jejich produkt za vysokou cenu (i když si jej nekoupil). Klient tak bude ochotnější věřit, že cena je přiměřená a zaplatí.
A také se můžeš soustředit ne na náklady, ale na množství dojmů, které klient po nákupu získá.
Chytří lidé na televizních obrazovkách ne vždy říkají pravdu. I když jsou to odborníci s velkým jménem, neexistuje žádná záruka, že za svůj názor prostě nedostali zaplaceno. Je tedy lepší nebrat tyto odborníky za slovo, ale ověřit si informace ve spolehlivých zdrojích.
Nyní je umění jasného myšlení ve tvých silách!
Naučit se důvěřovat svým pocitům a přáním je skvělé. Ale abys ses ujistil, že nic neovlivňuje tvoje činy, začni to cvičit. První krok můžete udělat hned teď – přečti si níže uvedený úkol 🙂
Vrať se k závěru 2 o odvážných rozhodnutích. Řekni mi, experimentuješ často? Může to být nový styl, neobvyklý recept nebo jídlo z druhé ruky. Poděl se o své rozhodné kroky v komentářích. Tvůj příběh může inspirovat ostatní k experimentům!
Napsat komentář